Direct-Link är en av få förutom H-D Screamin Eagle Race
tuner som
kan göra förändringar i original ECU utan extra enheter.
Den är framtagen för alla stora och mindre verkstäder med eller utan
dynobänk. Direct-Link mjukvaran gör det enkelt för
användaren att förändra puls vidden på injectorerna i insprutningen.
Förändra tändningen och mycket mer direkt till original ECU och
förbättrar
prestandan på vilken som helst EFI Harley-Davidson7 för gata eller race.
Andra parametrar är även justerbara i lättåtkomliga i rullgardinsmenyer
Data monitor och loggfunktion används för att kunna finjustera motorn
med att analysera mångfaldiga parametrar. Som extratillbehör finns
Bredbandsonder för varje cylinder för exakt mätning av
luft/bränslevärdena.
Och även används för auto tuning av motorns injectorerInnehåll &
fördelar
programmera original ECU med dina egna eller medföljande mappar via
seriell programmering direkt in till ECU
Modifiera fram & bakre cylinders bränsle och tändning etc
Ändra varvtalsbegränsningen
Bränsle och tändnings realtids spårning ( visar ditt läge i realtid i
mappen man justerar
med motorn igång som gör det lättare att finjustera insprutningen )
Möjlighet att separat justera främre eller bakre bränsle och
tändningsmapp
eller bägge samtidigt
Auto tuning av bränslet
Titta på data med "analoga" mätare eller diagram
Data loggning per automatik eller manuellt
Alternativa data infångstpositioner start/mitten/slutet
Användarvänligt verktygsfält
Välj vad du vill logga RPM, TPS, PWM, Air/fuel, m,m
Spara dina egna modifierade mappar
Passar alla Harley-Davidson EVO, Twin Cam V-Rod och Buell X1,X2 XB9 &
XB12
USB-"dongel" med multiprogrammering
Jämförelse med H-D Racetuner
Justeringsmöjlighet |
Techno
Research
Direct Link |
Harley-
Davidson
Race Tuner |
A/F Tabell
(Air / Fuel) |
Ja |
Ja |
VE- Tabell Fram & Bak |
Ja |
Ja |
Tändning Fram & Bak (Spark Advance) |
Ja |
Ja |
Justering bägge tabellerna samtidigt |
Ja |
Nej |
Justering med tracer (följer TPS-värdet) |
Ja |
Nej |
Justering med autotuning |
Ja |
Nej |
Autotuning
med delphi O2 sensor i closed loop |
Ja |
Nej |
Nerladdning av befintlig map från ECU |
Ja |
Nej |
Acceleration (Acceleration
Enrichment) |
Ja |
Ja |
Deceleration (Deceleration
Enleanment) |
Ja |
Ja |
Uppvärmning (Cranking fuel) |
Ja |
Ja |
Varvtalsbegränsning |
Ja |
Ja |
Tomgång alla temperaturer |
Ja |
Ja |
Kallstart VE /
A/F |
Ja |
Ja |
IAC (IAC Warmup
Steps) |
Ja |
Ja |
Spridarstorlek |
Ja |
Ja |
Motorvolym |
Ja |
Ja |
"Gifter" sig med ECU'n |
Ja |
Ja |
Pris (exklusive mappning) |
3.800 |
ca 8.000 |
|
|