Start
Nyheter
Info om direct-link
Kontakt
Tuning centers
ÅF-Login / download

 

Direct-Link är en av få förutom H-D Screamin Eagle Race tuner som
kan göra förändringar i original ECU utan extra enheter.
Den är framtagen för alla stora och mindre verkstäder med eller utan
dynobänk. Direct-Link mjukvaran gör det enkelt för
användaren att förändra puls vidden på injectorerna i insprutningen.
Förändra tändningen och mycket mer direkt till original ECU och förbättrar
prestandan på vilken som helst EFI Harley-Davidson7 för gata eller race.
Andra parametrar är även justerbara i lättåtkomliga i rullgardinsmenyer
Data monitor och loggfunktion används för att kunna finjustera motorn
med att analysera mångfaldiga parametrar. Som extratillbehör finns
Bredbandsonder för varje cylinder för exakt mätning av luft/bränslevärdena.
Och även används för auto tuning av motorns injectorer

Innehåll & fördelar
programmera original ECU med dina egna eller medföljande mappar via
seriell programmering direkt in till ECU
Modifiera fram & bakre cylinders bränsle och tändning etc
Ändra varvtalsbegränsningen
Bränsle och tändnings realtids spårning ( visar ditt läge i realtid i mappen man justerar
med motorn igång som gör det lättare att finjustera insprutningen )
Möjlighet att separat justera främre eller bakre bränsle och tändningsmapp
eller bägge samtidigt
Auto tuning av bränslet
Titta på data med "analoga" mätare eller diagram
Data loggning per automatik eller manuellt
Alternativa data infångstpositioner start/mitten/slutet
Användarvänligt verktygsfält
Välj vad du vill logga RPM, TPS, PWM, Air/fuel, m,m
Spara dina egna modifierade mappar
Passar alla Harley-Davidson EVO, Twin Cam V-Rod och Buell X1,X2 XB9 & XB12
USB-"dongel" med multiprogrammering

 

Jämförelse med H-D Racetuner

Justeringsmöjlighet

Techno Research
Direct Link

Harley- Davidson
Race Tuner

A/F Tabell (Air / Fuel)

Ja

Ja

VE- Tabell Fram & Bak

Ja

Ja

Tändning Fram & Bak (Spark Advance)

Ja

Ja

Justering bägge tabellerna samtidigt

Ja

Nej

Justering med tracer (följer TPS-värdet)

Ja

Nej

Justering med autotuning

Ja

Nej

Autotuning med delphi O2 sensor i closed loop

Ja

Nej

Nerladdning av befintlig map från ECU Ja Nej

Acceleration (Acceleration Enrichment)

Ja

Ja

Deceleration (Deceleration Enleanment)

Ja

Ja

Uppvärmning (Cranking fuel)

Ja

Ja

Varvtalsbegränsning

Ja

Ja

Tomgång alla temperaturer

Ja

Ja

Kallstart VE / A/F

Ja

Ja

IAC (IAC Warmup Steps)

Ja

Ja

Spridarstorlek

Ja

Ja

Motorvolym

Ja

Ja

"Gifter" sig med ECU'n

Ja

Ja

Pris (exklusive mappning)

3.800

ca 8.000

 


 

 

 

 


 

 

Skicka e-post till seaside@telia.com med frågor eller kommentarer om den här webbplatsen.
Copyright © 2009 Direct-Link
Senast ändrad: 18 mars 2009